Action!

Gött gympass idag, ligger kvar på +5,8 pannor och det
känns stabilt. Dock störande att min träningskompis Emil
idag för första gången klev förbi mig till +5,9 kg. Damn!;-)

Jobbade helg och i lördags va det action. En kille som har varit
inne förut och plockat med sig kläder för x-antal kronor kom på
besök igen. Blev värsta jakten där jag och en arbetskollega är ute
i snön och springer efter honom ett par hundra meter.
Fick tag i honom till slut och fick tillbaks grejerna=)

Äntligen fått tv och några kanaler i huset, saknat mitt serieberoende.
Seinfeld 22,25 cannot miss!

Imorn herregud, 20,45 Inter - Manchester United!
Årets match!

Peace!

Kommentarer
Postat av: Jossa

anmälde ni inte tjyyven?:D

:O

2009-02-24 @ 17:36:34
URL: http://jossandiego.blogg.se/
Postat av: OnTilt

Jorå, farbror blå kom och hämta honom sen..

2009-02-24 @ 19:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0