Ja god damn

Ny lya, sketgött. Har dock inte riktigt kommit i ordning, jobbat 12 av
dom 13 sista dagarna. Mycket utbildning nu för tiden så inte varit hemma
först vid 21-tiden. Inte grymt sugen på att börja städa då.
Men i helgen då jevlar ska vi göra det snyggt här.

Örgryte är homeplacet nu, har väl 5 min promenad ner till Liseberg så
den ligger bra till. Ca en tusing dyrare än en vanlig lya med denna storleken
men att ha den i första hand, gratis parkering och ett bra ställe där det är lugnt
och skönt betalar jag lätt 1k extra för.

Hade lite översvämmning i köket här om dan, men händig som man är
så fixade man det själv;-) Att jag va nära att spy x-antal gånger av den äckliga
lukten är en annan sak...

Fest hos Anna H (jobbarkompis) imorn, det kommer inte bli en lugn en.
Tur att man e ledig på söndag...

Träningen går finfint, ligger kvar på +5kg och nöjd med det än så länge.
Maten är det dock svårare me, orka äta hela tiden..
 
Nu blir det Scrubs till jag somnar och sova tills jag vaknar=)

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0