Jah

Kallt som satan! Och varenda jekel springer runt och är sjuk på det.
Tvåsiffrigt minus i morse, sådär kul att kliva upp ur sängen.

Börjar få lite ordning i lyan nu, körde ett städpass igår, så nu går
det iaf att gå normalt utan att behöva hoppa över grejer.
Får bli lite inflyttningsfest framöver nån gång. Don't worry, i'll let u know.

Fysen går fiiint, ny toppnotering idag, 72,2 pannor, totalt 5,8+ från
7e Januari. Smutt.

Stabilt på jobbet, ska till huvudstaden om ett par veckor på lite rolig
utbildning med alla nya klubbor och shit. Även en sväng till England
framot våren. Nice!

Tänkte köpa tv när lönen ramlar in, och sen leva en riktig fattigmånad, men
fick låna en tv av en polare på jobbet. Jag pratade lite om det så säger han
att han hade 5 (?!) stycken stående som han inte använde. Prylnörd fick
jag till förklaring. Så nu kan jag lugna mig lite med tv-köpandet och handla lite
prylar till lägenheten istället.

Just det, sen måste jag hämta ner mitt Playstation 1 från Skagersvik.
Worms på förfest anyone?

Har plöjt genom ett par sesonger av Scrubs på dvd, lånat av Mackan.
Är ju rätt beroendeframkallande det där, så jag lånade dom andra boxarna
med =)

Nu: Tiltpoker
Sen: Scrubs till jag somnar
Imorn: Börja jobba kl 13.00!

Peace!

Kommentarer
Postat av: Markus

PS One, PS2 & PS3 tony hawk från Födseln till nutid! haha :D plus worms!

2009-02-19 @ 20:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0