Ups and Downs

Det händer grejjer.

Fest för kocken Perra på golfen i Mariestad i lördags.
En av dom sjukaste festerna ever. Hade hyrt en stor badtunna som
vi badade i utomhus. Ca 40 grader i vattnet. God damn! Tunna och badstu
plus  X-antal promille brukar sluta på ett sätt. En somnade i badstun,
en inne på kontoret och en på toa. Även en ambulans fick komma dit.
Orsaken behöver vi inte gå in på.

Men en jävla bra fest iaf.

Söndagen va lugn tills det blev att bila ner till Götet igen och ett besök på
Cosmopol. Ett par glada Mariestadsbor hade tagit vägen ner och jag va
givetvis tvungen att kolla upp hur det gick för dom. Va ju trots allt två medlemmar
av min ex-familj som lirade.
Ingen cashade i turren och cashgamet va det bara Wibes som gick +.
Va själv inne med 4k på ett bord efter att den omtalade Wibes som gulade mig.
Hittade ett par tomtar som fick mig tillbaks på rätt sida. Blev 400+ för kvällen.

Måndagen va tänkt att bli en bra dag med flytt och installera sig i nya lyan.
Sen ringde min mors granne och berättade att min mor hade fått en stroke och
va påväg till sjukhus. Då fattar man helt plötsligt va alla smågrejer inte betyder ett
skit i livet.

Som tur va så va det en mindre stroke och det va inga fysiska fel på henne, fick åka hem
dagen efter och fick endel medicin. Men usch vilken jävla känsla.

Det viktigaste av allt är alla man har omkring en..

Nu: Buffalo wings.
Sen: Sängen

Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Jag vet vad du menar. Hoppas att hon blir bra iaf.

2009-02-06 @ 10:32:04
Postat av: Isabell

Tänker på er! Hoppas att hon mår bättre nu.

Hör av dej nån dag, det börjar bli länge sen igen. =)

Kram

2009-02-16 @ 09:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0