Slarv Steen!

Har slarvat endel med kosten denna vecka så det ska bli intressant
att köra vägningen ikväll. Kört som fan med proteinpulver så hoppas
det inte gått åt fel håll iaf.
Missar dock inte ett gympass, är ju vansinningt roligt detta.

I fredags kom en tjej in på gymmet, max 18 år och ca 1,50 lång.
Sen ställer hon sig och kastar runt på vikter som jag och Hedlund
(gym och jobbarkompis) har problem med.
Vi joggade strax iväg till en annan del av gymmet...

Tydligen har detta väldigt lokala gym dom bättre av Göteborgs
tyngdlyftare. Perfekt för oss biffar;-)

United bara vinner o vinner o vinner. Men nu e det ju fan slut på
folk sedan alla går och blir skadade. 
Ole Gunnar, u fit for fight?

Hem en sväng i helgen och göra plånboken lite tynnare, tandläkarbesök
inbokad på måndag. Ska bli en glädje att gå dit.

Fest lördag  me folket på golfen, mkt trevligt.

Va ute i lördags med Mackan + chicks på ett ställe som hette Boulevard.
En gång, aldrig mer. Det sög. Men ölen va god. Och vi lyckades glida
förbi snubben som tog betalt, utan att ens försöka.

Såg film igår, Donkey Punch hette den, och den va mindre lyckad.
Handlar om några brittiska girls som åker till Mallorca och festar på
en båt där allt går fel till slut. 2 av 5 ONTILTS får den.


Nu, PKR.
Sen, äntligen hämta ut min mobil från lagning.

Puss

Kommentarer
Postat av: Markus

ska du gå upp i vikt ska du köra gainer o inte protein... typ dubbely så mkt kalorier i gainer, jag har nyss köpt 4.5kg ju haha

2009-01-26 @ 19:59:44
Postat av: markus

ska du gå upp i vikt ska du köra gainer o inte protein... typ dubbely så mkt kalorier i gainer, jag har nyss köpt 4.5kg ju haha... ps. ja kommer spy efter min drink här nu o käk dessutom, 1500 kalorier haha

2009-01-26 @ 20:00:38
Postat av: markus

ps. kommer spy snart när ja druckit den o käkat så det blir typ 1500 kalorier haha

2009-01-26 @ 20:01:17
Postat av: OnTilt

kör ju protein som fan och tydligen funkar det:P

2009-01-26 @ 20:44:07
Postat av: markus

ja verkar ju helt sjukt hur fan kan du gå upp 5kg på 3 veckor? hur mkt käkar du?

2009-01-27 @ 18:05:46
Postat av: markus

ja började me gainer igår, då vägde jag 58,2 innan gymet haha... ska meddela nästa måndag mitt resultat :P

2009-01-27 @ 18:07:10
Postat av: OnTilt

När jag jobbar så äter jag 12 och 4, sen

när jag kommer hem vid 8. Orkar fan inte äta på

morgonen så det får bli en shake:P

2009-01-27 @ 22:11:03
Postat av: Markus

va fan äter du 3 lagade mål mat om dagen? jag missar oftast frukost, sen käk vid 12, sen nåt vid 3, sen gainer efter träning sen käk igen o nu har jag fått me mig proteinpulver från jobbet me som skulle slängas så nu ska ja käka både och hahaha

2009-01-28 @ 09:19:26
Postat av: OnTilt

jofan, ju mer du äter ju lättare det är att gå

upp. Sen köra som fan me pulver:P

2009-01-28 @ 22:21:03
Postat av: Markus

60,1kg! + 1,9kg, det här går göööööööör bra :D

2009-02-02 @ 18:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0