Sparsamt bloggande

Blir inte för ofta nu för tin. För ofta och det blir bara en massa upprepande.

Andra träningspasset idag, känns grymt bra efteråt.
Hållt igång med ätandet en vecka nu och har gått upp 1,6 kg.
Matchvikten nu ligger på 68 pannor. Målet är 75.

After Work med dom andra på jobbet i fredags. Va ute och åt gott,
sen vidare till en pub på Avenyn där promillehalten på alla anställda
va oerhört hög. En skandal eller två va oundvikligt och jag va givetvis inblandad.
Många goda skrätt och dåliga skämt man fick höra dagen efter.
Jaja, det bjuder jag på. Det va värre för andra.

Riktig action här utanför våra fönster i lördags. Det va onyktra (på vad vet jag ej)
arga personer, pepparspray, gråtande flickvänner, poliser, pistoler och hela köret.
Inga skott avlossade dock.  Värsta gangsterområdet vi har hamnat i ;-)

Fortfarande ingen lya, bara att söka vidare.

Hej svejs.

Puss

Kommentarer
Postat av: Ace

Jag gissar på att du drog över arbetskolegan! :D

2009-01-13 @ 12:18:05
Postat av: Pat Nyberg

vad är en arbetskolega?

2009-01-14 @ 06:50:32
URL: http://pereverywhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0