Helga

Grymmetrevlig afton igår med jobbet.
Började tidigt på O'learys där det sänktes Jäger och mjöd
hit och dit. Fick även se ett fantasktiskt Crappypool spela underbar
fotboll mot Boro. Känns som ligan är rätt klar nu.

Gick sedan till Cosmopol där det va finmiddag och Schlager på menyn.
Känns som det blir tråkigare för varje år den där Melodifestivalen.

Va givetvis tvungen att lira lite poker och kan tacka en tomte för mina
drygt 2k + på en timme. Eller ja, två tomtar.
En kille som envisas med att stringbetta och säga fel saker, fortsätter
med detta. Den gången jag tjänade på det säger han "syn - 220" ?
Dealern säger, "syn" och han blir grinig än en gång.
Tittar ner på 22 och callar som även 7 andra i handen gör.
Flop: KT2, tackaaaaar. Check hela vägen runt och jag bettar en hundring.
En call. Turn 3, bettar drygt halva potten och får syn. River Ännu en T och jag
ställer honom All-In. Blixtsyn. Undrar lite om han drog in en högre kåk men nejdå,
han visar upp AQ för ingenting. Gick på hålstegedraget och callar med nada
på river. Thanks!

Petter Northug - Kung!

Det där med vikten blir bara mer och mer stört. I fredags vägde jag 73kg.
Altså 6,6 plus sen en vecka in i januari.

Till Stockholm i veckan för lite utbildning and stuff.
Passa på att hälsa på Krikke och kolla hur det går för honom
i huvudstaden.

Nu har United bara ett par min kvar av Ligacupfinalen och spelar med b-laget.
0-0 nu, känns inte helt stabilt.

Ikväll blir det att parkera på soffan med tv-dosan i högsta hugg.

Stay Classy!

Kommentarer
Postat av: mackan

fan va du måsrte käka alltså jag e bara 2,8+ på en månad typ...

2009-03-02 @ 18:37:50
Postat av: OnTilt

det e rätt stört, måste ju ta slut nån gång tycker man...

2009-03-02 @ 20:32:05
Postat av: Ace

Säg som det är istället. Nu är det inte golfresturangen som serverar husmankost åt dig utan nu har det blivit hämtpizza som standard till en lat erling! :D

2009-03-05 @ 10:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0